Innovatie-interview met Sietske

Het is weer zo ver: tijd voor een nieuw interview over innovatie.
Dit keer met Sietske, onze brand en innovation manager. Zij vertelt je meer over hoe we jullie klantreizen en belevingen, ook wel customer journeys genoemd, inzetten voor Younited®.

Sietske vertelt je meer over klantreizen bij Younited®

  1. Wat is een customer journey onderzoek precies?
    Een customer journey onderzoek is kort gezegd: de reis van de klant in kaart brengen, samen met de behoeften en wensen van die klant. De ervaringen, van bijvoorbeeld onze zelfstandig ondernemers en opdrachtgevers, worden met behulp van diepte-interviews inzichtelijk gemaakt.

  2. Waarom werkt Younited® met customer journey onderzoeken?
    Het helpt ons inzicht te krijgen in klantgedrag, behoeften en verwachtingen. Met deze informatie kunnen we de beleving van ons merk verbeteren en kunnen we nog beter inspelen op de behoeften van zelfstandig ondernemers en opdrachtgevers in Nederland.

  3. Hoe zetten jullie de customer journey onderzoeken in?
    StudioCix heeft ons geholpen met het in kaart brengen van de journey en het afnemen van de interviews. Ook hebben zij met ons een inzichten- en verbetersessie gehouden, waarbij we alle behoeften van de eindgebruiker bespraken en direct oplossingsrichtingen hebben bedacht. Samen met o.a. een aantal interne collega’s van Younited®, marketingcollega’s en onze IT-developers. De informatie die je uit alle invalshoeken krijgt, is super waardevol!

  4. Kunnen zelfstandig ondernemers en opdrachtgevers zich hiervoor aanmelden?
    Jazeker! Dit soort onderzoeken staan bij ons terugkerend op de agenda. Zodra er een nieuw onderzoek gepland staat, benaderen wij de geselecteerde doelgroep om deel te nemen. 

 

Wil je meer lezen?
Bekijk dan hier het interview met Nicole, over ChatGPT.

Sietske vertelt je meer over klantreizen bij Younited®