Zo werkt Younited® Backoffice
Met onze Backoffice-dienstverlening geef je werk uit handen.
Hoe ziet het proces eruit?
De opdracht wordt door jou of de opdrachtgever aangemeld. Vervolgens vullen de zzp’er en opdrachtgever alle gegevens in. Daarna verloopt het proces via Younited® Backoffice
Dit is wat we voor je doen
Voor de opdracht start:
-
De opdrachtomschrijving wordt gecheckt
-
De zzp’er en opdracht worden gescreend op zelfstandigheid
-
Alle benodigde documenten worden gecontroleerd zoals KVK-inschrijving, verzekering, diploma's en certificaten.
Tijdens de opdracht:
-
Tussentijdse compliance-checks
We voeren tussentijdse controles uit om te bepalen of de opdracht nog voldoet aan wet- en regelgeving. Is de samenwerking nog steeds compliant? We monitoren continu en signaleren proactief.
-
Urenregistratie
zzp'ers registreren hun uren via app of webportal. Automatische accordering door de opdrachtgever. Jij hebt realtime inzicht via het dashboard.
-
Facturatie & betalingen
Wij factureren namens de zzp'er (reverse billing). Eén overzichtelijke factuur per maand voor jou. Betalingen worden binnen 30 dagen verwerkt (Fast Payment optie beschikbaar). Geen debiteurenrisico voor jou.
-
Juridische ondersteuning
Vast team van experts in Legal, Compliance en Backoffice. Vragen over een complexe opdracht? We denken met je mee.