Interim Hoofd Directiezaken - Utrecht

Interim Hoofd Directiezaken - Utrecht

place
Werklocatie

Utrecht

date_range
Start- & einddatum

1 apr. '25 - 1 jul. '25

query_builder
Aantal uur

25 tot 36 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

3 tot 6 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€130,- / 140,- per uur

1 geïnteresseerde
visibility29 keer bekeken

Als Interim Hoofd Directiezaken in Utrecht zal deze persoon tijdelijk de verantwoordelijkheden op zich nemen van het hoofd van de directieafdeling. Dit kan inhouden het coördineren van directievergaderingen, het onderhouden van relaties met belangrijke partners, en het toezicht houden op beleid en strategie van de directie. Deze rol kan ook de coördinatie van speciale projecten bevatten. De locatie van de functie is in Utrecht.

Vaardigheden:

  • Secretariële Ervaring
  • Kantoormanagement
  • Office Suite
  • Reiscoordinatie
  • Kantoor Technologie
  • Memo'S
  • Verplaatsingsbeheer
  • Executive Assistance
  • Agendabeheer
  • Kantoorprocedures
  • Kantoor Automatisering
  • Kantoorapparatuur
  • Algemene Kantoorvaardigheden
  • Bedienen van Telefooncentrales
  • Organiseren van Vergaderingen
Sluitingsdatum: maandag 17 maart 2025

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.

Deel deze opdracht: