Administratieve ondersteuning fondsmanagement - Eindhoven

Administratieve ondersteuning fondsmanagement - Eindhoven

place
Werklocatie

Eindhoven

date_range
Start- & einddatum

31 mrt. '25 - 26 sep. '25

query_builder
Aantal uur

36 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

6 tot 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€70,- / 90,- per uur

3 geïnteresseerden
visibility44 keer bekeken

Als administratieve ondersteuning fondsmanagement in Eindhoven ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het fondsmanagementteam op administratief gebied. Je zorgt voor efficiënte en accurate administratie van fondsdossiers, het beheer van documenten en communicatie, en gelijksoortige administratieve taken. Je werkt nauw samen met het fondsmanagementteam om te zorgen voor soepele en efficiënte bedrijfsactiviteiten.

Vaardigheden:

  • Kantoorprocedures
  • Kantoormanagement
  • Zakelijke Correspondentie
  • Algemene Kantoorvaardigheden
  • Invoeren van Orders
  • Kantoor Technologie
  • Microsoft Outlook
  • Secretariële Ervaring
  • Act! CRM
  • Microsoft Office
  • Opvolging van Klantafspraken
  • Kantoor Automatisering
  • Sage Mas 90
  • Nmbrs
  • Telefoonbeheer
Sluitingsdatum: maandag 17 maart 2025

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.

Deel deze opdracht: