Geldermalsen
1 dec. '24 - 30 jun. '25
12 tot 16 uur per week
6 tot 12 maanden
€80,- / 90,- per uur
Als teamleider van het Klant Contact Centrum (KCC) in Geldermalsen ben je verantwoordelijk voor het aansturen, begeleiden en coachen van het klantenserviceteam. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het team en zorgt ervoor dat de kwaliteit en efficiëntie van de klantenservice op hoog niveau blijft. Daarnaast werk je actief samen met andere afdelingen en streef je naar continue verbetering van de klantenserviceprocessen.
Vaardigheden:
-
Accountbeheer
-
Zakelijke Ontwikkeling
-
Klantenrelatiebeheer
-
Account Growth
-
Marketing
-
Thought Leadership
-
Strategisch Denken
-
Accountplanning
-
Branding
-
Advertenties
-
Forecast
-
Creativiteit
-
Verkoop
-
Persberichten
-
Onderhandelen
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.