Consultant Uitkeringsadministratie - Zevenaar

Consultant Uitkeringsadministratie - Zevenaar

place
Werklocatie

Zevenaar, Nederland

date_range
Start- & einddatum

1 sep. '24 - 1 dec. '24

query_builder
Aantal uur

24 tot 36 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

3 tot 6 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€35,- / 55,- per uur

0 geïnteresseerden
visibility9 keer bekeken

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever, gevestigd in Zevenaar, is in essentie, een leuk en compact team die op zoek is naar tijdelijke versterking. De focus ligt met name op het overbruggen van een fase, waarbij een nieuwe toevoeging aan het team verder ingewerkt kan worden en er gekeken wordt naar hoeveel structurele versterking er eventueel nog benodigd is.

Omschrijving van de opdracht

Als Consultant Uitkeringsadministratie ga je administratieve taken uitvoeren die betrekking hebben op de Participatiewet, Ioaw, Ioaz en Bbz. Concreet betekent dit, het verwerken van nieuwe aanvragen en mutatieonderzoeken, het aanmaken van uitkeringsdossiers en het invoeren van mutaties. Daarnaast zal je ook verantwoordelijk zijn voor het controleren van inkomstenformulieren en het berekenen van de te verrekenen inkomsten. Je verwerkt beslagleggingen en draait dagelijkse betaalruns en biedt ondersteuning bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen.

Eisen aan de opdracht

  • Je hebt aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als Consultant Uitkeringsadministratie binnen het sociaal domein (bij voorkeur Participatiewet) in de afgelopen 5 jaar;
  • Je bezit aantoonbare kennis van de Participatiewet;
  • Ervaring met de Suite en het Microsoft Office pakket is eveneens een vereiste voor deze opdracht;
  • Daarnaast ben je minimaal 1 dag in de week beschikbaar om op locatie te werken
  • Je hebt kennis van de Suite, Decos Join.

Vaardigheden:

  • Werkloosheidsuitkering
  • Gws4All
  • Inkomenssteun
  • Civision
  • Suwinet
  • Administratieve Werkzaamheden
  • Berekeningen
  • Debiteurenbeheer
  • Servicegerichtheid
  • Werknemersvoordelen
  • Microsoft Office
  • Financiën
  • Microsoft Excel
  • Claimverwerking
  • Analytisch Denken
  • Office Suite
  • Participatiemanagement
Sluitingsdatum: vrijdag 9 augustus 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.

Deel deze opdracht: