Dienst- en Productmanager Klantinteractie Services - Apeldoorn

Dienst- en Productmanager Klantinteractie Services - Apeldoorn

place
Werklocatie

Apeldoorn, Nederland

date_range
Start- & einddatum

19 aug. '24 - 19 feb. '25

query_builder
Aantal uur

40 uur per week info

timelapse
Opdrachtduur

6 tot 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€95,- / 115,- per uur

1 geïnteresseerde
visibility14 keer bekeken

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Het team Architectuur en Informatiemanagement (A&I) binnen de directie DGV is op zoek naar een Dienst- en Productmanager Klantinteractie Services.

Het team Architectuur en Informatiemanagement begeleidt het Kadaster bij het door ontwikkelen en vernieuwen van waardestromen en de ondersteunende diensten. Wij verbeteren continu de productie- en distributieprocessen en ondersteunende architectuur van onze organisatie. 

Het Kadaster heeft regie op haar verander ambitie vanuit verschillende roadmaps. Deze zijn onderverdeeld in Waardestromen en Ondersteunende Diensten. Tot Waardestromen horen de producten en diensten die directe waarde leveren voor de klanten van het Kadaster. De Ondersteunende Diensten bevatten de producten en diensten die de waardestromen ondersteunen (enablers) en de producten en diensten die de interne Kadaster organisatie ondersteunen. Elke roadmap heeft een eigen Dienst- en Product Manager (DPM). In de roadmap voor de ondersteunende dienst Klant Interactie Services staat de gewenste verandering op het Klantdomein voor nu en de komende 3 jaar. Denk hierbij aan onderwerpen als CRM, CIAM, Portals, Webwinkels en WCAG. Binnen deze roadmap wil het Kadaster een grote samenhangende verandering realiseren om daarmee weer helemaal klaar te zijn voor de toekomst. Dit betekent onder andere modernisering en uitbreiding van de huidige klant kanalen, voldoen aan wetgeving, security en compliancy eisen en het leveren van een inclusieve dienstverlening.

De roadmap Klant Interacties Services (KIS) vormt een spil in alle veranderbehoefte binnen het Kadaster met een klant component. Om deze samenhangende behoefte de komende jaren goed te organiseren is er visie en daadkracht nodig. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Novius Raamwerk, TOGAF
  • Scrum/Agile werkwijze

 

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Er voor zorgen dat producten en diensten aansluiten op de nieuwste ontwikkelingen en behoefte van de klant;
  • De klantstrategie van het Kadaster kunnen overzien en daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de visie en strategie van het Kadaster;
  • Stakeholder- en portfoliomanagement, samen prioriteiten vaststellen;
  • Roadmap opstellen voor de doorontwikkeling van Klantinteractie services.

 

 

Eisen

  • Academisch werk- en denkniveau op het gebied van informatica verkregen door een afgeronde HBO-/WO opleiding.
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring in het vakgebied productmanagement.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met informatievoorziening binnen het overheidsdomein, waarin beleid en uitvoering dicht bij elkaar liggen.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in het werken in complexe programma’s, waarin je met verschillende partijen/projecten met verschillende belangen te maken hebt krijgt. Je bent in staat om deze belangen te herkennen, en als een verbindende factor deze belangen en partijen samen te brengen om zo tot een gedragen oplossing te komen.
  • Aantoonbare ervaring met product management werkzaamheden in het werkgebied Klantinteractie.

Vaardigheden:

  • Product Management
  • Concurrentieanalyse
  • Productontwerp
  • Marketing
  • Marktonderzoek
  • Promo's
  • Microsoft Powerpoint
  • Microsoft Excel
  • Expertise in Communicatie
  • Aandacht voor Detail
  • Verkoop
  • Interpersoonlijke Vaardigheden
  • Prijsstrategieën
  • Branding
  • Projectmanagement
Sluitingsdatum: maandag 5 augustus 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.

Deel deze opdracht:
Feedback