Subsidieverlener - Hoofddorp

Subsidieverlener - Hoofddorp

place
Werklocatie

Hoofddorp, Nederland

date_range
Start- & einddatum

5 aug. '24 - 31 dec. '24

query_builder
Aantal uur

24 tot 40 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

3 tot 6 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€40,- / 55,- per uur

visibility34 keer bekeken

Jouw rol als medewerker subsidies

Als subsidieverlener ga je aan de slag in het team Subsidies. Jij zorgt er voor dat alle subsidieaanvragen goed verwerkt worden. Je beheert, coördineert en bewaakt subsidie(aan)vragen en je bent in staat om deze rechtmatig en financieel te beoordelen, te toetsen en af te handelen. Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid zijn van belang. De aanvragen betreffen zowel jaarlijks terugkerende subsidies als eenmalige activiteiten en subsidieregelingen. Je zult zowel contact hebben met relaties als met medewerkers van het cluster en andere afdelingen. Het is daarom belangrijk dat je gemakkelijk kunt communiceren.

In deze uitdagende opdracht werk je samen met de medewerkers van de gemeente aan verschillende subsidiedossiers.


Waar ga je werken?

Cluster Samenleving, Sport en Cultuur

Binnen de gemeente heeft het Cluster Samenleving, Sport en Cultuur als opgaaf om het ‘samen leven’ te versterken. Samen met maatschappelijke partners verzorgt het cluster de beleidsadvisering op uiteenlopende beleidsvelden als sport, recreatie, cultuur, onderwijs, jeugd, welzijn, wonen en arbeidsmarkt. Je werkt met externe partners en medewerkers van de gemeenteuit het sociale domein.  

Voor het cluster werken zo’n 50 mensen:  medewerkers van de gemeente die breed georiënteerd zijn en kunnen schakelen tussen verschillende rollen. Zij hebben hun voelsprieten en contacten midden in de samenleving en durven kritisch te zijn op haalbaarheid van initiatieven en bestuurlijke wensen. Zij weten de juiste balans te vinden tussen zakelijkheid en partnerschap ten aanzien van onze maatschappelijke partners op de gebieden sport, recreatie, cultuur, onderwijs, jeugd, welzijn, wonen en arbeidsmarkt.

Team Subsidies

Het team bestaat uit elf personen: twee juristen, subsidieadviseurs die proceshouder zijn voor meerdere accounts en vijf subsidiespecialisten die verantwoordelijk zijn voor de grotere politiek-sensitieve accounts. Wij zijn verantwoordelijk voor de behandeling van alle subsidieaanvragen binnen de gemeente Haarlemmermeer.

Binnen ons team vinden wij goede contacten belangrijk, we staan voor elkaar klaar en helpen elkaar als dat nodig is. We hebben regelmatig momenten waarin we elkaar ontmoeten, kennis uitwisselen, nieuwe medewerkers voorstellen. 

Nadat je volledig bent ingewerkt kan je zelf bepalen op welke dagen je werkt met dinsdag als vaste kantoordag. De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag met standaard kantooruren en we werken een deel van de tijd thuis (maximaal 50%).

Kandidaatomschrijving

Wat neem je mee?

Je hebt goede communicatieve vaardigheden en houdt van het oplossen van problemen. Je bent in staat subsidieaanvragen te behandelen en te verwerken in ons systeem. Je bent zorgvuldig, nauwkeurig en bent bereid om bij te leren. Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend.

Naast de bovengenoemde competenties, vinden wij het belangrijk dat je:

  • Een afgeronde administratieve of juridische MBO/HBO opleiding.
  • Relevante en aantoonbare ervaring met het begeleiden en afronden van subsidieaanvragen,
  • Werkervaring binnen een administratieve opdracht;
  • Affiniteit met subsidies
  • Goede beheersing van  de Nederlandse taal
  • Je bent rustig, je vermindert stress in je omgeving, je kan lekker doorwerken en afhandelen.

Vaardigheden:

  • Subsidiebeheer
  • Aanvragen van Beursen
  • Onderzoek Administratie
  • Subsidies
  • Financiën
  • Administratieve Werkzaamheden
  • Raiser's Edge
  • Microsoft Excel
  • Communicatie
  • Microsoft Word
  • Netwerken
  • Records Management
  • Microsoft Outlook
  • Zakelijke Ontwikkeling
  • Ethiek
Sluitingsdatum: donderdag 25 juli 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.