Klantmanager Activering - Amstelveen

Klantmanager Activering - Amstelveen

place
Werklocatie

Amstelveen, Nederland

date_range
Start- & einddatum

2 sep. '24 - 31 jan. '25

query_builder
Aantal uur

32 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

3 tot 6 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€40,- / 57,- per uur

visibility52 keer bekeken

Inleiding

Zelfstandige ondernemer gezocht voor een unieke kans in het ondersteunen van de gemeenschap! Ben jij een gedreven klantmanager die zich thuis voelt in de activering van cliënten? Dan hebben wij de perfecte opdracht voor jou. Als klantmanager activering bij ons ben jij de belangrijkste schakel in het bijstaan van cliënten met psychische kwetsbaarheden. Jouw doel? Hen motiveren, activeren en ondersteunen naar maatschappelijke participatie. 

Bedrijfsomschrijving

Wij zijn een bedrijf dat een belangrijke rol speelt in de participatiewet implementatie. Wij geloven in de wisselwerking tussen gezondheid en arbeidsparticipatie, en daarom richten we ons op het ondersteunen van onze cliënten om aan de maatschappij deel te nemen. Bij ons ben je meer dan een klantmanager: je maakt een wezenlijk verschil in het leven van mensen.

Omschrijving van de opdracht

Als klantmanager activering krijg je een unieke kans om deel te nemen aan een pilotproject gericht op het activeren van cliënten met psychische problemen. Samen met een GGZ-instelling en ons sociaal team, krijg je de kans om dit project vorm te geven en uit te voeren. Je bestand bestaat uit ongeveer 50 klanten en je zult intensief met hen werken. 

Eisen aan de opdracht

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo opleiding richting SJD of Social Work.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Klantmanager (sociale) activering opgedaan in de afgelopen 4 jaar.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met Suite4SociaalDomein opgedaan in de afgelopen 2 jaar. (noteer in cv bij welke werkgever deze ervaring is opgedaan)

Vaardigheden:

  • Customer Experience
  • Klantenrelatiebeheer
  • Klantenservice
  • Verkoop
  • Retail
  • Branding
  • Coaching en Begeleiding
  • Leiderschap
  • Klanttevredenheid
  • Communicatie
  • Klachtenbeheer
  • Doelgericht
  • Loyaliteitsprogramma's
  • Klanteninzicht
  • Zelfmotivatie
  • Persoonlijk Gesprek Voeren
Sluitingsdatum: maandag 22 juli 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.