HR-adviseur - 's-Hertogenbosch

HR-adviseur - 's-Hertogenbosch

place
Werklocatie

's-Hertogenbosch, Nederland

date_range
Start- & einddatum

3 jun. '24 - 31 dec. '24

query_builder
Aantal uur

32 tot 40 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

6 tot 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€80,- / 90,- per uur

visibility26 keer bekeken

Een HR-adviseur in 's-Hertogenbosch is een professional die gespecialiseerd is in het adviseren van bedrijven over mensgerichte zaken zoals personeelsbeheer, werving en selectie, training en ontwikkeling, arbeidsverhoudingen en arbeidswetgeving. Deze persoon is gevestigd in 's-Hertogenbosch en kan zowel intern in een organisatie werken als extern als zelfstandig consultant.

Vaardigheden:

  • Personeelszaken
  • Arbeidsverhoudingen
  • Arbeidswetten
  • Verzuimmanagement
  • HR Ondersteuning
  • Personeelsinformatiesysteem
  • Human Resource Strategie
  • Werving
  • Consultancy
  • Payrollbeheer
  • Hr Analytics
  • Recruitment Consultancy
  • Onboarding
  • Prestatiemanagement
  • Talentmanagement

Voor de provincie Noord-Brabant zoeken we een HR-adviseur voor 32 uur per week voor 6 maanden. Het gaat om een zwangerschapsverlof.

Sluitingsdatum: vrijdag 26 april 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.