Appingedam, Nederland
21 okt. '24 - 31 dec. '24
36 uur per week
3 tot 6 maanden
€60,- / 80,- per uur
Een gemeentesecretaris/algemeen directeur is een hoge functionaris binnen een gemeentelijke overheidsinstantie. Hij/zij is verantwoordelijk voor het algemene beheer en de coördinatie van de gemeentelijke operaties. Deze rol omvat vaak het adviseren van andere functionarissen en de gemeenteraad, het toezicht op de uitvoering van de gemeentewetgeving, het leiden van gemeentelijke werknemers en het coördineren van de budgetplanning.
Vaardigheden:
-
Human Resource Strategie
-
Arbeidsverhoudingen
-
Personeelszaken
-
Talentmanagement
-
Personeelsinformatiesysteem
-
Opvolgingsplanning
-
Arbeidswetten
-
Betrokkenheid van Medewerkers
-
Organisatieontwikkeling
-
Organisatorische Architectuur
-
Prestatiemanagement
-
Werving
-
Payrollbeheer
-
Verandermanagement
-
Leiderschap
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.