Veldhoven
30 sep. '24 - 1 jan. '25
36 uur per week
3 tot 6 maanden
€60,- / 70,- per uur
Als Klantmanager Inkomen bij de gemeente Veldhoven ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van contacten met klanten in relatie tot hun inkomen. Je begeleidt en adviseert klanten over hun inkomensbeheer en eventuele sociale voorzieningen. Verder voer je aanvragen voor (bijzondere) bijstand uit en controleert en handhaaft je de naleving van de relevante wet- en regelgeving. Een belangrijk deel van het werk is om te beoordelen of klanten recht hebben op inkomensondersteuning. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat klanten de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben, en dat inkomensondersteuning eerlijk en correct wordt toegepast.
Vaardigheden:
-
Customer Experience
-
Klantenrelatiebeheer
-
Klantenservice
-
Verkoop
-
Retail
-
Branding
-
Coaching en Begeleiding
-
Leiderschap
-
Klanttevredenheid
-
Communicatie
-
Klachtenbeheer
-
Doelgericht
-
Loyaliteitsprogramma's
-
Klanteninzicht
-
Zelfmotivatie
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.